Müslümanlık ve Ümmet
Türkçü Turancı Otağ, Kurt ini
 
*
Esenlikler, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. 19 Kasım 2019, 03:47:04


Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Otağ Kuruluş Tarihi: 10 Ekim 2008


Random Image
Sayfa: [1] 2 3
  Yazdır  
Gönderen Konu: Müslümanlık ve Ümmet  (Okunma Sayısı 11209 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
sergennaslan
Sergen Aslan
Normal Üye
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 10


Biz bin yıl sonrasına hitap ediyoruz.


« : 15 Kasım 2015, 23:12:27 »

Kandaşlar.
Gördüğüm kadarıyla her müslümanı ümmetçi olarak tanımlayan bazı insanlar var. Adamın birisi çıkmış diyorki müslüman olan Türkçü olamaz. Bunları diyen insanlar tarihinden yoksun teorisi cahillikten öte gidememiş kişilerdir. Ümmetin ne olduğunu bile bilmeyen, müslümanlara karşı ağır ithamlara yer veren insanlardır kandaşlar. Ben müslümanım ve Türkçüyüm. Mustafa Kemal Atatürk Diyanet vakfının açılmasında destekleri olan bir liderken bu tutum niyedir. Sokaklarda Türkçü Lgbt'liler varken tepkinizi neden müslümanlara vuruyorsunuz Atatürk'ün ilkelerine karşı gelen zavallı insanlar var aramızda. Laikliği anlamamış o şahıslar.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Aklın bittiği ve sustuğu yerde son karar şiddete aittir.
Bögü:Alp
Atsız'ın İzinde
Türkçü - Turancı BOZKURT

Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 1.991


Döğüşen Türk, oyanan Türk, kalkan Türk!


Site
« Yanıtla #1 : 15 Kasım 2015, 23:32:43 »

Türkçüler laiktir.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

«Dünyada en büyük iftiharım, Türk yaratıldığımdır!»
Bögü:Alp
Atsız'ın İzinde
Türkçü - Turancı BOZKURT

Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 1.991


Döğüşen Türk, oyanan Türk, kalkan Türk!


Site
« Yanıtla #2 : 15 Kasım 2015, 23:40:31 »

Günümüz laikliği nedir?
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

«Dünyada en büyük iftiharım, Türk yaratıldığımdır!»
Bögü:Alp
Atsız'ın İzinde
Türkçü - Turancı BOZKURT

Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 1.991


Döğüşen Türk, oyanan Türk, kalkan Türk!


Site
« Yanıtla #3 : 16 Kasım 2015, 00:11:36 »

Onun bunun ağzına sakız olduğu diye reddecek değiliz. Laiklik bizim bir prensibimizdir. Türkçülüğün direğidir. Bugün Otağ'a gelen kişinin dinini sorgulamıyorsak, bizler laikiz demektir. İleride kurulacak Türk birliği de laik olacaktır.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

«Dünyada en büyük iftiharım, Türk yaratıldığımdır!»
BugaY
Normal Üye
*
ileti Sayısı: 397



« Yanıtla #4 : 16 Kasım 2015, 04:54:48 »

Mhp tabani ile %90 ayni dusuncelere sahip olsalarda sozlerini ve dusuncelerini pek degistirmezler diger olusumdan daha zararsizdirlar.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Tan Hu
Normal Üye
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 594


Möngke Tenggeri-yin Küčün-dür


« Yanıtla #5 : 16 Kasım 2015, 13:14:51 »

Kandaşlar.
Gördüğüm kadarıyla her müslümanı ümmetçi olarak tanımlayan bazı insanlar var. Adamın birisi çıkmış diyorki müslüman olan Türkçü olamaz. Bunları diyen insanlar tarihinden yoksun teorisi cahillikten öte gidememiş kişilerdir. Ümmetin ne olduğunu bile bilmeyen, müslümanlara karşı ağır ithamlara yer veren insanlardır kandaşlar. Ben müslümanım ve Türkçüyüm. Mustafa Kemal Atatürk Diyanet vakfının açılmasında destekleri olan bir liderken bu tutum niyedir. Sokaklarda Türkçü Lgbt'liler varken tepkinizi neden müslümanlara vuruyorsunuz Atatürk'ün ilkelerine karşı gelen zavallı insanlar var aramızda. Laikliği anlamamış o şahıslar.



sergannaslan.

Atsız Ataya hakaret ettiğin için Otağ’dan atılmalısın…

Otağdaki başlıkları ve makaleleri incelemeden eleştiri getirdiğin konu üzerinde tekrar özet niteliğinde bir açıklama yapayım.
 
Kavramları ve düşünceleri mutlak akıl süzgecinden geçir,öyle ahkam kes..

Bu arada Müslümansın ama Türkçü olduğunu da ifade ediyorsun. Olabilirsin de! Ancak bu görüşüne Başbuğ Mustafa Kemal Atatürk’ün Diyanet Vakfı’nın açılmasına olan desteği ile referans ararsan hata edersin.

Atsız Ata’nın bu dönemde yazmış olduğu “Nurculuk Denen Sayıklama” adlı makalede tek parti döneminde “manevi ihtiyacı karşılamak” üzere herhangi bir okulun kurulmamasını eleştirdiği bilinmektedir. Atsız Ata, yine bu dönemde yazdığı ve “Konuşmalar” adını verdiği bir dizi makalede bu tenkidini sürdürmekte ve Türkiye’de öğrenci vasfına layık tek topluluğun “İmam Hatip” okulları olduğunu düşünmektedir. Bu okulda yetişen öğrencilerin dini bilgilerin yanında çağdaş bilimlere de vakıf olduğunu düşünen Atsız, bu öğrencilerin ülke için büyük bir kazanç olduğunu savunmaktadır. Bu eksende bizzat Başbuğ Atatürk’ün adını vererek tek parti dönemini eleştiren Atsız Ataya göre, “tekkeler ve medreselerin” kapatılmasından sonra bir “Yüksek İslam Enstitüsü‟nün” kurulmaması büyük bir hata olmuştur ve bu yüzden “kara cahil yobazlar” türemiştir.

Anladın mı sergannaslan? “Kara Cahil Yobazlar” türemiştir. Anladın mı?

İfadelerinde zavallı ve cahil olarak gördüğün kişiler arasına da alttan alta Atsız Atayı da eklemlendirmen Türkçülüğün ‘T’sinde bile olmadığını gösteriyor.

Türkçüyüm diyorsun. Türkçü, Tanrı’nın Türk Tanrısı olduğuna, mavi gökle kara toprak arasındaki insanoğullarının yalnız Türklerden ibaret bulunduğuna, kendi ırklarının başkalarına hakim olarak yaratıldığına inanan atalarımız gibi yaşamanın adıdır.

Bu bizim Otağ’da böyledir. İşine gelmiyorsa uzarsın…. Anladın mı sergannaslan?

Atsız Ataya göre, “din bir mefkûre olma kuvvetini” artık kaybetmiştir.

Burada Atsız Ata, açıkça Türkçülüğü “din” olgusunun yerine ikame edilmesi gereken bir düşünce olarak sunmuştur.

Atsız Ata, oldukça teveccüh gördüğünü düşündüğü, ümmetçilik, komünizm, frenkperestlik ve kozmopolitlik düşüncelerinin “ülkü” eksikliğinden kaynaklandığını ifade etmekte ve bu fikirlerin ülke içerisinde gelişmeye hız kazanması karşısında, sarılacak tek dayanağın “Türkçülük” fikri olduğunu her defasında hatırlatmaktadır.

Atsız Atanın, Çanakkale Savaşı’nı anlattığı bir makalesinde yukarıdaki paragrafta dile getirdiği düşünceleri somutlaştıran ifadelerine rastlamak mümkündür. Türk gençliğine seslenen Atsız şu cümleleri kullanmaktadır:

“Sen Arap Muhammed’in mezarını artık bıraktıktan sonra senin kaben Çanakkele, Sakarya ve Dumlupınar değil midir? Sen kabene, rahat bir geminin içinde cazbant dinleyerek mi, yoksa yalçın yollarda, vaktiyle Çanakkale‟de Türk vatanını korumaya koşanların çektiği zahmeti çekerek, yayan mı gitmek mi istersin?” (Atsız, “Çanakkale Savaşı”,Atsız Mecmua, sayı:17,1932,Makaleler I, s.165.)

Atsız, Muhammed’in etnik kimliğini öne çıkartmakta, Türk gençliğinin artık İslam’ın kutsal mekânı olan “kabe”yi bıraktığını söylemekte ve artık Türk gençliğinin yeni kutsal mekânının “milli” öneme haiz olan, adı anılan yerler olması gerektiğini savunmaktadır.” Çanakkale’ye Yürüyüş” adlı eserinde ise Atsız, “kabe” öznesini “Arap Muhammed”in mezarı olarak tanımlar ve de Araplar’ın “ihanet”ine vurgu yaparak, artık o mezarı bırakanların topraklarının “kabe” olarak sayılamayacağını ifade eder.

Millet (islami millet) kavramı, ulus kavramının kutsalı dışlayarak yapay toplum modelini tarif etmesi yönü ile seküler (dinden bağımsız olan sözde laik yaşam) alanda birbirinden ayrılmıştır. Her iki ifade biçimi de elbet Türkçülük ilkeleri ile karşılaştırılacak düzeyde değildir. Ancak dönemin büyük Türkçü düşünce adamları, “ulus” kavramını Kemalist milliyetçilik anlayışını ifade eden bir kelime olarak görmekte ve bundan ötürü “millet” kelimesini yerleşik zeminde kullanabilmekteydi. Batı toplumlarında 16.yüzyıla kadar “din”in “milliyet” ile aynı anlama gelen bir sözcük olduğu da bilinmektedir.

Atsız Atamızın yapmış olduğu “millet” tanımı da bu hususta ilgi çekicidir. Türk olmak için ilk önce Türk kanından gelinmesi şartını ifade eden Atsız, daha sonra “dil” unsurunu daha sonra da “dilek birliği” olgusunu açıklamaktadır. Atsız Ata, milleti oluşturan unsurlar dâhiline “din” ünitesini almamıştır. Atsız aynı yıllarda yazdığı bir başka makalesinde ise milliyetçilik ile “hilafetçilik-İslamcılık’ın birbirine tamamen zıt iki fikir olduğunu açıklamıştır.

Cumhuriyet dönemi ile birlikte “muasır medeniyete ulaşma” parolası ışığında “batı medeniyeti” dairesi içerisine girme arzusuna karşı çıkmaktayız. Bu hususta tarihi referans alan Atsız, dilde yaşanabilecek yabancılaşmayı her daim öne çıkarmış ve araplaşma vurgusu yapmıştır.

Atsız, İslamiyet’in kabulü ile “medeniyet dairesi” değişikliği içerisine giren Türklerin, Arapça ve Acemcenin “istila”sına uğradığını ifade ederken öncelikle, “Allah” ve “Muhammed” lafızlarının girdiğini ve zikredilen kelimeleri bu dillerden gelen yabancı menşeli klişelerin takip ettiğini ifade etmektedir.

“Dilimize önce Allah girerek Tanrı’yı kovdu. Arkasından “Muhammed” geldi”. (Atsız)

Arapların milli ideolojisi niteliğindeki İslam dini, Türklük nazarında yabancılaştırıcı etkisi olmasından dolayı Türkçülük Devrimlerinin ve İnkılaplarının önündeki en büyük engel olarak tehlikesini muhafaza etmektedir.

İslamiyet’i temelde “iktisadi” sebeplerle kabul eden Türkler, milli kültürlerini ihmal ettiklerinden bugün milli benliklerini kaybetme noktasına gelmişlerdir. Atsız bu minvalde, din değiştirmeyi “medeniyet” değiştirme olarak yorumlamakta ve aynı yanlışlığın “batı medeniyeti” içerisine girildiğinde, Hıristiyanlığın menfi tesirleri ile tekrarlanacağına inanmaktadır.

Şüphesiz laik reformlar sarıklı softaları, arap milliyetçilerini, hilafet makamcılarını, tekke ve tarikat tayfalarının nüfuslarını kırmış ancak hareket ve faaliyetlerine engel olamamıştır.

Cumhuriyetin ilk yıllarında yapılan ılımlı siyasi hareketler, sert bir Türkçü hamle ile cereyan etseydi, günümüzdeki ümmetçi iktidarların mevcudiyetinden mevzubahis olunmayacak, Türkçü Devrimlerin hayata geçirildiği bir “ülkü cennetinde”, inkılapların gündelik sosyal olgularından bahsediyor olacaktık.

Gelelim Laiklik kavramına..

Günümüz Türkçesinde “nation” kelimesine mukabil olarak kullanılan “millet” kavramı ile “ulus” kavramı arasında ayırım olduğu muhakkaktır. İslami millet kavramı bana göre ümmetçilik kavramı yani arap milliyetçiliği, modernizm tarafından seküler temelde kutsalı dışlayarak kurulmuş “yapay” toplum modelini ifade eden “ulus” kavramından mutlak surette ayırt edilmektedir.

Ulusçuluk, laik oluşuyla milliyetçilikten de ayrılmaktadır.

Günümüz laiklik kavramı ulusalcıların bir yapay tanımlaması olduğu için bu yönüyle reddedilmekte ve eksik temelde kullanıldığından zayıf bulunmaktadır.

Atsız Ata, “nation” kelimesine karşılık olarak “millet” kelimesini tercih etmiştir.

Burada, Atsız Atanın, “ulus” kavramını kemalist milliyetçilik anlayışını işaret eden bir kelime olarak gördüğünü ve bundan ötürü “millet” kelimesini tercih ettiği, bu kavramlar ile laiklik üzerinden yürütülen siyasete de karşı olduğu düşüncesindeyim.

Bunu ispatlamaya da hazırım.

Hodri Meydan….

Tan Hu “Emre”
16.11.2015
turkcuturancı.com
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Buga Yaktu
Türkçü BOZKURT

ileti Sayısı: 4.112


Türk var oldukça,Türkçülük ateşi de yanar durur.


« Yanıtla #6 : 16 Kasım 2015, 17:41:26 »

Tengricilik dini, kimileri kabul etmesede dindir. Yani bizim ileride kuracağımız Turan devletinin resmi dini olacaktır.

Laiklik hoşuma gitmez, Töre ve Tengrici esasa dayalı anayasa isterim Gülümseme
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Türkçülük, din gibi derin, tasavvuf gibi mistik bir sistemdir. Ondaki ihtişamı ve bu uğurda ölmekteki ululuğu ancak ruhunda istidat olanlar duyabilir.
Tolga Akgöz
Normal Üye
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 661


Kinimizin şiddetiyle gebereceksiniz!


« Yanıtla #7 : 16 Kasım 2015, 18:39:21 »

Laikliğe bu kadar değer vermek bence yanlış. Biz insanları dinlerine göre değilde ırklarına göre ayırıyorsak bu laiklikten değil bizim her daim Türk'e olan sevgimizdendir. Devletin bir dini olması laik olmasından yeğdir.   
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Vatan, bize kılıcımızın ekmeğidir.
Başkurdistan
Normal Üye
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 305


Türk için Çalış


« Yanıtla #8 : 16 Kasım 2015, 19:10:55 »

 Burada din değil kan ayrımı yapılır. Din ayrımı yapan Türkçü değildir zaten. Ama lakin kişisel olarak müslümanlığı eleştiren biri varsa ona da karşı çıkmayız. O onun şahsi düşüncesidir. Burada müslüman olmayıp islamı kötüler. Yarın öbür gün müslüman olan hristiyanlığı museviliği kötüler. Aynı hesap. Ama gelip burada birisi Musa Türk idi bu yüzden bizim de Musa'nın yolundan gitmemiz gerek diyen birisi çıkarsa onada yol gösterilir.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Başkurdistan
Normal Üye
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 305


Türk için Çalış


« Yanıtla #9 : 16 Kasım 2015, 19:29:12 »

Tengricilik dini, kimileri kabul etmesede dindir. Yani bizim ileride kuracağımız Turan devletinin resmi dini olacaktır.

Laiklik hoşuma gitmez, Töre ve Tengrici esasa dayalı anayasa isterim Gülümseme
Ağabeyim Tengricilik hakkında güzel bir kitap önerir misin ?
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Sayfa: [1] 2 3
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

|Harita | Arşiv | 1 | 2 | 3 | 4 | XML | Rss
PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines

Google'a ekle
BOZKURT FM*
XHTML 1.0 Uyumlu! Dilber MC teması HarzeM tarafından
Bu Sayfa 0.06 Saniyede 22 Sorgu ile Oluşturuldu (Pretty URLs adds 0.022s, 2q)


Türkçü Turancı Otağ
Otağımıza üye olarak Türklüğe ve Türkçülüğe katkıda bulunabilirsiniz.
10 saniyede üye olmak için tıklayın.