YÜREKLİ KAMA
Türkçü Turancı Otağ, Kurt ini
 
*
Esenlikler, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. 30 Mayıs 2020, 16:08:54


Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Otağ Kuruluş Tarihi: 10 Ekim 2008


Random Image
Sayfa: [1] 2
  Yazdır  
Gönderen Konu: YÜREKLİ KAMA  (Okunma Sayısı 7534 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
itin biri
APTAL OLDUĞUNDAN ATILDI
Atsızcı
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 2


« : 19 Nisan 2014, 11:55:39 »

Ben malın hıyarın götün biriyim, otağınıza mallık etmek için geldim.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Ne Mutlu Türk Doğana
Bozkırın Ateşi
Atsızcı
*
ileti Sayısı: 78



« Yanıtla #1 : 19 Nisan 2014, 12:09:24 »

Kam abi sana sormadan yılanın başını ezdim kusura bakma
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Mergen Kurt
Atsızcı
*
ileti Sayısı: 1.022


« Yanıtla #2 : 19 Nisan 2014, 12:20:48 »

Ben de siliyorum yazıyı. Burada kalamaz o yazı.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Mergen Kurt
Atsızcı
*
ileti Sayısı: 1.022


« Yanıtla #3 : 19 Nisan 2014, 12:25:31 »

Şunu söyleyelim ki, o ismi geçenin doğru kişi olup olmadığını araştıralım. Ara bozmaya çalışan çakal mı yoksa  kendisi mi emin olalım. Başka isim mi vermeye kalkmış kendini uyanık sanmış bilmiyoruz. Bundan sonra uyku yok kandaşlarım, fırsatını bulan otağa girsin böylelerini anında yasaklasın. Ip adreslerini de başka bir şekilde kayıt altına alalım. İletinin aslını sadece Kam ağabeye yollayacağım.

Düşman akıllı olsun, biz daha kinliyiz bu böyle bilinsin!
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Gazan Han
Deli Bozkurt
Atsızcı
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 1.424


İLHANLILAR


« Yanıtla #4 : 19 Nisan 2014, 17:16:58 »

Kandaslar , ne yazdı bu ?

Bir de sizden ricam, itin biri yazmışsınız,  ama orda Atatürk portresi Türk bayrağı resmini değiştirelim.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Mergen Kurt
Atsızcı
*
ileti Sayısı: 1.022


« Yanıtla #5 : 19 Nisan 2014, 17:37:46 »

Resmi kaldırdım kandaşım, uyarın için sağ olasın. Yazdığı şey de mezhep kavgası çıkarma amaçlı küfürlü bir yazıdan ibaret. Bunu yazan krttür ve güya aklınca kendini Türkçü olarak tanıtan biri. Her seferinde üye olup alevi kavgası çıkarmaya çalışan aynı kişi. Önemli bir şey değil yani kaale bile alınmasına gerek yok.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Gazan Han
Deli Bozkurt
Atsızcı
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 1.424


İLHANLILAR


« Yanıtla #6 : 19 Nisan 2014, 17:55:23 »

Büyük bir sevinçle su Tunceliliye sise sokulmuş fotografi bekliyoruz Veysel agabey. Küfürler adami kesmiyor artik. İlla sise istiyor. Siseli kizilbas isteriz.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

ATSIZALP
OTAĞ BEKÇİSİ
Atsızcı
*
ileti Sayısı: 9.180


Orta Asyadan Anadoluya , Metehandan Mustafa Kemale


« Yanıtla #7 : 19 Nisan 2014, 20:23:21 »


Bu p.ç o Tuncelili değil yani Hakan Aktaş,

Yanına gittim şahsın Antalyaya, telefondan aradım, ben sana öyle bir şey dermiyim abi, ben o kadar piçmiyim dedi, seni çok seviyorum o p.ç ben değilim falan filan,

Antalya ya giderken de şu fotoğrafı çekip yayınlamıştım kandaşlar.





Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Hiçbir, bölücü, yobaz, kansız ve abd emperyalizminin uşağı, TÜRK'ü yıldıramaz!
BUNA İNANIYOR, BUNUN İÇİN SAVAŞIYORUZ!
ATSIZALP
OTAĞ BEKÇİSİ
Atsızcı
*
ileti Sayısı: 9.180


Orta Asyadan Anadoluya , Metehandan Mustafa Kemale


« Yanıtla #8 : 19 Nisan 2014, 21:14:20 »

yürekli-kam'ın yüzüne daha bir kişi çıkıp da erkeklik yapamadı kandaşlar, siz içinizi ferah tutun, bu Bozkurtun ölüsü sanalın başbuğu olarak kendisini ilan eden ibnelere çok bile geliyor, sizin Eçe'nizin sırtı yere gelip de sizin boynunuzu büktürmez, içinizi ferah tutun!
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Hiçbir, bölücü, yobaz, kansız ve abd emperyalizminin uşağı, TÜRK'ü yıldıramaz!
BUNA İNANIYOR, BUNUN İÇİN SAVAŞIYORUZ!
ATSIZALP
OTAĞ BEKÇİSİ
Atsızcı
*
ileti Sayısı: 9.180


Orta Asyadan Anadoluya , Metehandan Mustafa Kemale


« Yanıtla #9 : 19 Nisan 2014, 21:20:13 »



Burası Adana Kenan Evren Bulvarı, gece gündüz mekanımızdayız, dostlarımızı haberli, düşmanları da habersiz bekliyoruz.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Hiçbir, bölücü, yobaz, kansız ve abd emperyalizminin uşağı, TÜRK'ü yıldıramaz!
BUNA İNANIYOR, BUNUN İÇİN SAVAŞIYORUZ!
Sayfa: [1] 2
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

|Harita | Arşiv | 1 | 2 | 3 | 4 | XML | Rss
PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines

Google'a ekle
BOZKURT FM*
XHTML 1.0 Uyumlu! Dilber MC teması HarzeM tarafından
Bu Sayfa 0.057 Saniyede 23 Sorgu ile Oluşturuldu (Pretty URLs adds 0.01s, 2q)


Türkçü Turancı Otağ
Otağımıza üye olarak Türklüğe ve Türkçülüğe katkıda bulunabilirsiniz.
10 saniyede üye olmak için tıklayın.