Türkçü beyin jimnastiği (Herkes katılabilir)
Türkçü Turancı Otağ, Kurt ini
 
*
Esenlikler, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. 19 Aralık 2018, 17:46:52


Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Otağ Kuruluş Tarihi: 10 Ekim 2008


Random Image
Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 16
  Yazdır  
Gönderen Konu: Türkçü beyin jimnastiği (Herkes katılabilir)  (Okunma Sayısı 32456 defa)
0 Üye ve 11 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Veysel ATSIZALP
Kurultay Bozkurdu
Türkçü BOZKURT
*****
ileti Sayısı: 8.402


Orta Asyadan Anadoluya , Metehandan Mustafa Kemale


« Yanıtla #10 : 24 Nisan 2017, 18:47:27 »

Türkiye Cumhuriyetinde Atsızdan sonra  Türk ırkçılığı yaptığından dolayı ilk cezalandırılan kişi kimdir, kaç yılında ceza almıştır, ne kadar ceza almıştır?
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Hiçbir, bölücü, yobaz, kansız ve abd emperyalizminin uşağı, TÜRK'ü yıldıramaz!
BUNA İNANIYOR, BUNUN İÇİN SAVAŞIYORUZ!
Bozkurt58
Ziyaretçi
« Yanıtla #11 : 24 Nisan 2017, 19:20:42 »

Türkiye Cumhuriyetinde Atsızdan sonra  Türk ırkçılığı yaptığından dolayı ilk cezalandırılan kişi kimdir, kaç yılında ceza almıştır, ne kadar ceza almıştır?
2014-15. Cezanın süresini hatırlayamadım abi.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Veysel ATSIZALP
Kurultay Bozkurdu
Türkçü BOZKURT
*****
ileti Sayısı: 8.402


Orta Asyadan Anadoluya , Metehandan Mustafa Kemale


« Yanıtla #12 : 24 Nisan 2017, 19:24:50 »

Türkiye Cumhuriyetinde Atsızdan sonra  Türk ırkçılığı yaptığından dolayı ilk cezalandırılan kişi kimdir, kaç yılında ceza almıştır, ne kadar ceza almıştır?
2014-15. Cezanın süresini hatırlayamadım abi.


yanlış..
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Hiçbir, bölücü, yobaz, kansız ve abd emperyalizminin uşağı, TÜRK'ü yıldıramaz!
BUNA İNANIYOR, BUNUN İÇİN SAVAŞIYORUZ!
Veysel ATSIZALP
Kurultay Bozkurdu
Türkçü BOZKURT
*****
ileti Sayısı: 8.402


Orta Asyadan Anadoluya , Metehandan Mustafa Kemale


« Yanıtla #13 : 24 Nisan 2017, 19:27:30 »

Yıl 2009, 6 ay 3 bin lira para cezası, yürekli-kam olacaktı ..
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Hiçbir, bölücü, yobaz, kansız ve abd emperyalizminin uşağı, TÜRK'ü yıldıramaz!
BUNA İNANIYOR, BUNUN İÇİN SAVAŞIYORUZ!
GÖKBAY
Normal Üye
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 13


Burnumuzda tütüyor Çinlinin kan kokusu


« Yanıtla #14 : 24 Nisan 2017, 19:32:51 »

abi bişey dicem şimdi ben kusra kalma nasıl ileti gönderceğimi bilmediğim için burdan özürlerimle yazacam arkadaşımın birisi Kür Şad a kürt shot dedi biriside Kaşgarlı Mahmud a kaşar mahmut dedi özürlerimle soruyorum ne yapmalıyım
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

YA TÜRKÇE KONUŞ YA DA SUS
Veysel ATSIZALP
Kurultay Bozkurdu
Türkçü BOZKURT
*****
ileti Sayısı: 8.402


Orta Asyadan Anadoluya , Metehandan Mustafa Kemale


« Yanıtla #15 : 24 Nisan 2017, 19:39:24 »

abi bişey dicem şimdi ben kusra kalma nasıl ileti gönderceğimi bilmediğim için burdan özürlerimle yazacam arkadaşımın birisi Kür Şad a kürt shot dedi biriside Kaşgarlı Mahmud a kaşar mahmut dedi özürlerimle soruyorum
Kaç yaşındasın lan sen?
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

Hiçbir, bölücü, yobaz, kansız ve abd emperyalizminin uşağı, TÜRK'ü yıldıramaz!
BUNA İNANIYOR, BUNUN İÇİN SAVAŞIYORUZ!
GÖKBAY
Normal Üye
*
Cinsiyet: Bay
ileti Sayısı: 13


Burnumuzda tütüyor Çinlinin kan kokusu


« Yanıtla #16 : 24 Nisan 2017, 19:40:56 »

bi dakka niye lan dedin 14
Facebook'a Ekle
Kayıtlı

YA TÜRKÇE KONUŞ YA DA SUS
Bozkurt58
Ziyaretçi
« Yanıtla #17 : 24 Nisan 2017, 20:22:04 »

Yıl 2009, 6 ay 3 bin lira para cezası, yürekli-kam olacaktı ..
2009 yılında neden yargılanmıştın abi?
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Bozkurt58
Ziyaretçi
« Yanıtla #18 : 24 Nisan 2017, 20:27:02 »

abi bişey dicem şimdi ben kusra kalma nasıl ileti gönderceğimi bilmediğim için burdan özürlerimle yazacam arkadaşımın birisi Kür Şad a kürt shot dedi biriside Kaşgarlı Mahmud a kaşar mahmut dedi özürlerimle soruyorum ne yapmalıyım
bi dakka niye lan dedin 14
Yaşın normalde ufak değil ama yaşadığımız dönem açısından normal. Kimsenin atalarına hakaret etmesine izin verme! Eger bunlar senin kanına dokunmuyorsa hiçbir şey yapmana gerek yok.
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Boran
ATSIZCI

ileti Sayısı: 10.338


« Yanıtla #19 : 24 Nisan 2017, 20:35:09 »

bi dakka niye lan dedin 14
Erkek adama lan denir, sorun olmamalı
Facebook'a Ekle
Kayıtlı
Sayfa: 1 [2] 3 4 ... 16
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

|Harita | Arşiv | 1 | 2 | 3 | 4 | XML | Rss
PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2009, Simple Machines

Google'a ekle
BOZKURT FM*
XHTML 1.0 Uyumlu! Dilber MC teması HarzeM tarafından
Bu Sayfa 0.061 Saniyede 22 Sorgu ile Oluşturuldu (Pretty URLs adds 0.018s, 2q)


Türkçü Turancı Otağ
Otağımıza üye olarak Türklüğe ve Türkçülüğe katkıda bulunabilirsiniz.
10 saniyede üye olmak için tıklayın.